torsdag den 4. september 2008

Manifest

Vi er nu blevet bedt om at vælge 3 dogmer til et manifest, som skal gælde, når vi arbejder på 46h.

Dvs. at opstille 3 regler for, hvordan vi vil arbejde fremover. Derudover skulle vi også vælge et symbol/billede for hver.

Mine 3 er blevet:
  • Udfordring

    Jeg vil opsøge udfordring, der kan flytte mig.
  • Fordybelse

    Jeg vil engagere mig og fordybe mig i det, vi lærer, og i de mål, jeg sætter mig selv.
  • Udvikling

    Jeg vil bruge de næste 2 år på at udvikle mig mest muligt.
  • Imitation

    Jeg vil tage ved lære af andre for at opnå størst udvikling.
  • Harmoni

    Jeg vil udvikle mine grafiske evner og blive bedre til at skabe behagelige, harmoniske udtryk grafisk.

De 3 symboler er nogle indianske, som jeg fandt via Google. Jeg syntes, de passede godt, og symbolet for udvikling betyder i øvrigt også "udvikling".

Ingen kommentarer:

 
Toby på 46h