mandag den 1. september 2008

Fortid

Denne blog kommer til at handle mest om min tid på 46h. Derfor bør jeg nok lige fortælle lidt om min fortid, så dét er gjort én gang for alle.

Jeg gik på Strandskolen i Karlslunde (hvor jeg altid har boet), og bagefter gik jeg direkte over i gymnasiet (Greve Gymnasium), sproglig linje (mens dét stadig fandtes), hvor jeg i 2.g-3.g havde musik på højniveau, da jeg spiller klaver og i dag også guitar.
Efter endt studentereksamen endte jeg med at tage et sabbatår, da jeg ikke kunne komme ind og læse datalogi på universitetet uden matematik på A-niveau. Jeg fik tilbudt et fuldtidsjob i et større arkitektfirma som IT-ansvarlig, hvor jeg var rigtig glad for at være (og stadig er af og til) indtil min start på 46h.

Jeg har temmelig stor erfaring med hjemmesideprogrammering (HTML, CSS, JavaScript, ASP, PHP, og et par andre kodesprog), men håber at kunne flytte mig grafisk også og generelt bare forbedre mig inden for området. Derudover interesserer jeg mig også for fotografering og filmredigering, og derfor er 46h helt perfekt til mig.

Ingen kommentarer:

 
Toby på 46h